zaterdag 8 december 2012

De eerste keer sneeuw deze winter!

Wow, wat ziet de wereld er toch anders uit als het bedolven is
onder een laag ongerepte sneeuw.
 
Gelukkig hoef ik vandaag nergens naar toe
en kan ik van achter al het glas van de serre,
genieten van deze prachtige witte wereld.
 
 
 
Dit prachtige uitzicht zag ik toen ik de gordijnen open deed van de slaapkamer.



De voortuin vanaf de eerste etage. De rozenboog met klimop heeft het begeven onder die zware sneeuw.
Jammer, moet er weer een nieuwe komen.
De vijver is ook bevroren, hopelijk hebben de salamanders ergens anders een overwinterings plekje gevonden.


 
De vogeltjes zijn ook ergens aan het schuilen geloof ik, want ik zie er nog geen een.




De vijgen zullen deze kou wel niet overleven.


 
 
Geniet van deze mooie witte wereld en een heel prettig weekend gewenst!
 
Groetjes,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten