vrijdag 7 december 2012

Kerst dorp 2012 in aanbouw.

Al jaren heb ik een klein kerstdorp op de kast staan. Ieder jaar komt er wel iets bij.
Vorig jaar heb ik op YouTube heel wat filmpjes bekeken over kersdorpen. Wat een pareltjes zitten daar tussen. Met alle tips en trucks ben toen ik aan de slag gegaan.
Ik had de smaak te pakken.
Heel wat nieuwe aanwinsten bij gekocht, ook in de opruiming na kerst.
 
Zelfs in Januari nog 2 items gekocht via Marktplaats.
Tja die kon ik toch niet nog 11 maanden op zolder laten staan, dus heb ik in Januari alle kerst items er uit gehaald en er een nieuw winterdorp van gemaakt met veel skieërs en sneeuw.
 
Zo leuk.........
 
Nu ben ik dus weer bezig om een nieuw kerstdorp te bouwen.
Ook nu heb ik weer wat bijgekocht, geen grote items, maar juist figuurtjes en andere kleine accenten om het geheel nog meer aan te kleden en het echter te laten lijken.
 
Hier zijn alvast de eerste foto's van het dorp in aanbouw.


Eerst eens kijken waar de trein moet rijden.


De skipiste komt naast de schaatsbaan.








De haven in aanbouw.


De eerste bomen komen er bij en maken het gelijk gezelliger.



 De brandweermannen zijn nieuw dit jaar en de Bloemenwinkel staat in brand en moet
geblust worden.

 
 
Het dorp begint al aardig te vorderen, maar is nog lang niet klaar.
 
Zo gauw hij af is, zullen de foto's volgen, maar daar zullen jullie nog even op moeten wachten.........
 
 
Ik wens jullie een heel fijn weekend.
 
Groetjes,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten